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National insurance has won the second place in service competition in the public sector

    国家品質保証賞

    2016年の公共部門サービスの分野で、ナショナルインシュアランスはイスラエルの管理センター(MEA)の競争で2位を獲得しました

    イスラエルでは、優れたサービスと顧客体験の分野で競争が開催されています。政府機関や部門が参加し、サービスを向上させるためのステップと、昨年を通じてそれらをもたらした重い顧客体験を提供します。

    選考プロセスは、サービスの分野における経済システムの第一段階からの専門家グループ、上級管理職、研究スペシャリストおよび学者に対処するために実施され、サービスレベルおよび顧客経験に関する顧客意見調査を実施した。

    国家保険局長、Shlomo Mor Yosef教授: "昨年、国民保険はBachevil Hazkoyotのキャンペーンを率いて委員会に提示されました。私達のサービスの公認は私達がサービスの分野で存在感を示したことを証明します、国民はその好みを引き渡した」事務総長は、クライアントとしてすべての居住者を持つ他の公的機関はありません、そして活動の発音、法律の複雑な性質、人口集団の多様性および我々が取り組む問題の観点から他の団体と国民保険を調整することは難しいと付け加えました。

    2015年には、National Insuranceが公衆の330万人にサービスを提供し、さらに200万人がセルフサービスのロケーションを使用しました。昨年、1000万人の人々にサービスを提供し、合計で2,000万人以上の対話型プロセスを公開しました。

    「顧客を満足させる効率的で先進的なサービスを提供することの成功は私たちの嗜好の最優先事項であり、公衆の権利を枯渇させる活動であり、これは私たちの途方もない努力が本当に実りあるという誇りと満足の源です。」

    福祉社会福祉大臣Chaim Katz: "私は国民保険協会の従業員に敬意を表します。昨年、私たちはイスラエル国民のために官僚的手続きを短縮した法律によって、あるいはデジタル革命を通じてサービスの質を向上させました。満足度が最優先事項である、商業経済企業の顧客としての市民。」


    National Quality Assurance Award


    In the field of public sector services in 2016, National Insurance won the second place in the competition of Israeli Management Center (MEA)


    In Israel, competition is held in the field of superior service and customer experience. Government agencies and departments participate and provide steps to improve service and provide a heavy customer experience that brought them through last year.


    The selection process was conducted to deal with expert groups, senior management, research specialists and scholars from the first stage of the economic system in the field of services and conducted a customer opinion survey on service level and customer experience.


    Professor Shlomo Mor Yosef of the National Insurance Bureau: "Last year, national insurance was presented to the committee with the campaign of Bachevil Hazkoyot.Official recognition of our service indicates that we have a presence in the field of service The citizen handed over that preference. "The general secretary has no other public agencies with all residents as clients, and the pronunciation of the activities, the complex nature of the law, the diversity of the population and Added that it is difficult to coordinate national insurance with other organizations from the viewpoint of the problem we are addressing.


    In 2015, National Insurance served the public 3.3 million people, and 2 million more used the self-service location. Last year, it provided services to 10 million people, and disclosed a total of more than 20 million interactive processes.


    "The success of providing efficient and advanced services to satisfy our customers is a top priority for our taste and is an activity that depletes public rights, which is our tremendous effort It is a source of pride and satisfaction that it is truly fruitful. "


    Social welfare social welfare minister Chaim Katz: "I will pay homage to the employees of the National Insurance Association. Last year, we have improved the quality of service through laws that shortened bureaucratic procedures for the people of Israel, or through the digital revolution Satisfaction is a top priority, citizen as a customer of a commercial economic company. "
    narbh
    writer and blogger, founder of صوت الوطن .

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